Pages

Pakej Sambutan Hari Jadi Di McDonald

Buat sambutan hari jadi kid di Mc Donald Damansara Damai. Buat secara kecil-kecilan antara sepupu sepapat shj. I call manager Mcd minta uruskan besday party di sana. Ada beberapa pakej yang disediakan oleh Mcd.

sambutan hari jadi di mcdonald
Kad jemputan disediakan, belon dan goodies juga disediakan. Tempat juga dihias siap oleh mereka. Jadi kami datang bawa perut dan kek sebiji shj. Senang sungguh.

hiasan dimajlis hari jadi
Hiasan memang I minta banyakkan belon dari McD. Bilik penuh dengan belon
Acara dimulakan dengan permainan. Ada 3 permainan kakak- kakak McD uruskan. Kotak beracun, persembahan dan teka teki. Pemenang disediakan hadiah jadi semangatlah budak dan mak budak main permainan. Sporting habis lah masing2 demi mendapatkan hadiah sekeping dam.


permainan di sambutan hari jadi
Antara permainan dan persembahan yang disediakan

Habis permainan, acara makan berjemaah dan yang paling ditunggu acara  potong kek. Kid nak kek hello kitty, puas dia stalker instagram nak pilih contoh. Dah jumpa yg berkenan, I hantar ke kawan minta buat sama sebiji gambar I bagi. Alhamdulillah cantik mcm dalam gambar.

kek sambutan hari jadi

Kemudian acara bagi hadiah. Kid dpt hadiah dari tetamu dan dia juga balas dengan beri goodies yang disediakan McD. McD sediakan pensil case dan mainan.

Sambutan kali ni I lebih santai dalam menguruskannya. Hanya call manager McD, dia hantar pakej apa yang nak dipilih. Apa menu tambahan I nak selain dalam pakej tu. Kemudian bagi nama kid, nama I dan alamat utk buat jemputan.Dalam masa 2 hari, kad invitation siap, I forward jemputan melalui whatsup dan duduk diam2 sampai majlis tiba.





1 comment:

  1. BUSINESS LOAN PERSONAL LOAN HERE APPLY NOW WhatsApp +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    ReplyDelete