Pages

2 Kaedah Pulangkan Sihir Dengan Berkesan

Kalau beberapa kali di sihir, kita boleh membalas balik perbuatan sihir tersebut kepada pengupah sihir. Kalau sekadar kena sekali jer, relex lah dulu. Kasi kesempatan pengupah tu bertaubat sungguh2 dulu. Maklumlah  bila sihir ni secara automatik dia deal dengan syaitan. Jatuh tahap syirik dan keluar dari Islam.

Berapa kali mau tunggu?Seeloknya selepas 3 kali disihir, baru boleh balas balik. Balas balik dengan cara lain. Bukan dengan pulangkan barang sihir yang dihantar. Itu salah! Jangan sesekali pulangkan barang sihir yang dihantar balik kepada pengupahnya. Nanti kita pula 2x5 mcm pengupah sihir, sama2 jahanam hidup di dunia dan akhirat.

Ada kaedah yang diajar ikut cara Islam. Dan kesannya amat berkesan. I belajar masa di asrama dulu. Ketika tu ramai sangat kena histeria. Sampai ustaz pun naik fedup. Disebabkan I ada kebolehan lebih sikit, jadi I kena jaga budak2 kena histeria ni. 

Antara ramai yang kena tu, ada sorang budak ni terkena sihir dari saudara dia.Asyik histeria jer kerjanya. Saudara dia ni nak hantar sihir kepada mak,bapak budak tu. Tapi tak tembus, jadi terkena anaknya. Budak tu asyik nangis dan ketakutan je. Kesian sungguh. Jadi ustaz ajar 2 kaedah untuk pulangkan balik sihir ni kepada pengupah. Budak ni dan kami ramai2 tolong baca sama2 ayat yang di ajar ust. Guna kaedah paling simple tapi mujarab sangat. Sampai datang minta taubat sungguh2 orang tu. Tak terdaya menahan azab Allah. Dan dah arwah pun orang tu.



Kaedah 1.

Baca : Innalilla hiwainna ilai hiro jiun. (Doa bila dengar orang mati)
Baca selama 41 hari. Setiap hari 41 kali.
* paling cepat kalau baca 41 kali selepas setiap kali solat. 

Niat untuk beri pengajaran kepada pengupah sihir. Ingat kepada pengupah..bukan pembuat sihir. Sebab pembuat sihir ni dapat arahan jer.

Tak perlu niat orang ini akan terkena musibah yang mcmana. Itu semua Allah tahu. Biar Allah uruskan. Yang pastinya azab yang akan diterima memang sungguh dasyat.

Kaedah ini sangat flexsible. Walaupun pengupah tu pakai pendinding yang 100 kali kuat pun tetap akan terkena. Ini permohonan orang teraniaya. Allah tak akan sia-sia kan. Sungguh mustajab.Paling penting yakin!



Kaedah 2.

Baca: Yasin 7 kali ulangan.

Baca yasin sampai  pada mubin yang pertama. Apabila sampai mubin 1: Niat untuk memberi pengajaran kepada pengupah sihir.

Ulang semula bacaan yasin sampai terjumpa mubin ke 2. Niat seperti diatas juga. Kemudian ulang lagi sampai jumpa mubin ke 3 dan sehingga mubin ke 7.

Kaedah ini perlu dilakukan pada tengah malam. Bangun tahajud, lepas solat tahajut, solat taubat dan solat hajat baru mula baca yasin.

Bila dah habis, baca surah al khausar 10 kali dan terus tido.

Antara kedua kaedah ni, kami pernah cuba kaedah 1. Kaedah 2 guna time kritikal. Tunggu sampai 5 kali dihantar sihir. Baru boleh  pulangkan. Perlu sabar dan jangan terburu2. Menurut ustaz lagi power rangers kaedah ni.



Semoga bermanfaat untuk semua. Cukuplah 2 kaedah ni dulu di kongsi. Ada lagi beberapa kaedah. Kalau ada yang dapat tahu pengupahnya lagi senang. Nanti kalau ada masa dan rajin akan dikongsi lagi.

Mcmana nak tahu pengupah sihir? Cukup senang. Boleh jejak sampai ke rumah lagi. Nanti lah buat entry lain.

53 comments:

  1. Assalamualaikum. ada sambungan tak untuk kaedah yang lain? terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum bole saya tahu mubin itu apa ya ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari dalam surah Yasin. Awak baca kemudian awak jumpa la ayat "mubin"

      Delete
  3. Ayat hujungnya ada mubin

    ReplyDelete
  4. Terima kasih, tuan. Sudi kongsi ilmu.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..
    Saya seperti ade termakan makanan dari ilmu guna-guna, setiap hari ada benda halus di hantar kepada saya, bergerak-gerak dikulit, masuk ke rongga telinga, hidung dan punggung ...
    email : tubuhsatu@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous9:16 PM

      Saye penah alami juga cmtu..kene berubat cepat

      Delete
  6. Izin kan sy beramal

    ReplyDelete
  7. Izinkan saya beramal ustaz

    ReplyDelete
  8. Mohon izin saya beramal ustaz

    ReplyDelete
  9. Mohon izin saya beramal ustaz

    ReplyDelete
  10. Izinkan saya beramal ustaz

    ReplyDelete
  11. Anonymous5:18 PM

    Izinkan saya beramal ustaz

    ReplyDelete
  12. Izinkan says mengamalkan ye

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:17 AM

    Izinkan sy beramal.

    ReplyDelete
  14. Anonymous4:31 PM

    Izinkn saya beramal

    ReplyDelete
  15. Anonymous7:40 AM

    Kalau bgi perempuan yg tengah dtg bulan mcmna pula nak buat kaedah 1 tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau terpaksa baca ,bacalah selagi kamu tak memegang kitab alquran , kalau tak tau lafaz ayat alquran guna fon ja

      Delete
  16. Izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  17. Anonymous12:58 AM

    Qobiltu ijazah

    ReplyDelete
  18. Izinkan Saya beramal

    ReplyDelete
  19. Assalam ustaz..boleh tak kalau pihak bg pihak kawan kita yg kena sihir

    ReplyDelete
  20. Mksud sya..kita buatkn bgi pihak kawan kita yg kena tu

    ReplyDelete
  21. Izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  22. Mohon ajar cara nk tahu siapa si pengupah sihir..

    ReplyDelete
  23. Izinkan saya beramal.Terima kasih.

    ReplyDelete
  24. Izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Izinkan saya beramal. Terima kasih..

    ReplyDelete
  27. Izin saya beramal..terima kasih

    ReplyDelete
  28. Izinkan saya beramal...terima kaseh

    ReplyDelete
  29. Anonymous9:31 AM

    Izinkan saya

    ReplyDelete
  30. Anonymous8:26 PM

    Izinkan sye beramal

    ReplyDelete
  31. Anonymous9:01 AM

    Izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  32. Anonymous8:48 PM

    Izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  33. Anonymous8:14 AM

    Mcmana nak tahu pengupah sihir? Blh share x?

    ReplyDelete
  34. Anonymous9:48 PM

    Qobiltu

    ReplyDelete
  35. Anonymous9:49 PM

    Qobiltu. Tksih

    ReplyDelete
  36. Anonymous11:07 PM

    Qobiltu...ustad

    ReplyDelete
  37. Anonymous12:18 PM

    Qobiltu...ustad

    ReplyDelete
  38. Anonymous3:01 PM

    Inzinkan sy beramal ustaz untuk membantu yg lain...

    ReplyDelete
  39. Anonymous8:54 PM

    Salam. Macam mana ya nak tahu pengupah sihir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous8:54 PM

      Saya terkena sihir sakit cancer

      Delete
  40. Anonymous3:38 PM

    Izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  41. Anonymous3:28 AM

    Izinkan saya beramal

    ReplyDelete